Kas teostate torude ülevaatamist ja sanitaarseadmete paranduseks vajalikke pisitöid?

Kodu sanitaarseadmeid tulebki lasta torumehel aeg-ajalt kontrollida ja vajadusel korda teha. Päris kõike ei ole endal võimalik parandada ja seda ei peagi, kuid regulaarse ülevaatuse ja elementaarse hooldusega on võimalik kenake rahasumma kokku hoida. Sanitaarseadmete ja kodumasinate lekked ning probleemid tekivad märkamatult aegamööda.  Neid probleeme aga on võimalik ennetada, kui kutsute santehniku asjatundja pilguga sanitaartehnikat üle vaatama. Tühisena tunduv tilkumine võib lõppeda tõsise veekahjuga, mida kodukindlustus võibolla ei katagi. Samuti võib valamu all paikneva vesiluku lahtivõtmine ja puhastamine tunduda kerge tööna, kuid torumehed teavad, et eriti plastmaterjalist detaile võib olla raske tagasi keerata nii, et ühendus jääks veetihe.

Kas telefoni teel ka nõustate?

Jah, teinekord saab abi ka lihtsalt telefoni teel.

Kas torutööde jaoks hinnapakkumisi koostate?

Kui soovid hinnapakkumist, siis palun võta ühendust info@santehnik.ee , lepime kokku kohtumise. Hinnapakkumise küsimine ei kohusta millekski ja ei maksa Sulle midagi

Mida torutööde hinnapakkumine sisaldab?

Hinnapakkumine annab sulle täpse ülevaate sellest, kui palju läheb hinnanguliselt soovitud tööd maksma. Saad täpse ülevaate kõikidest vajalikest töödest, kasutatavatest materjalidest, nende kogustest, ühikututest ja ühiku hindadest.

Miks tuleb boilerit hooldada?

Hooldamata boileriga kaasnevad oluliselt suuremad elektriarved. Kuna enamjaolt on Eestis väga lubjane vesi, tuleb ka boilereid tihedamalt hooldada, seda mitte tehes võib järgneda boileri üsnagi kulukas remont või lausa uue ost.

Kui tihti tuleb boilerit puhastada ja hooldada?

Olenevalt boilerist ja vee lubjasusest, tasub hooldada kord aastas või kahe tagant.

Kuidas korraldada boileri regulaarset hooldust?

Teil on võimalik tellida regulaarset boileri hoolduse teenust. Selleks andke esimese hoolduse ajal meie santehnikule teada, et soovite oma boilerit regulaarselt hooldada. Me registreerime Teid oma andmebaasi ning fikseerime viimase hoolduse aja. Järgmise hoolduse aja saabudes võtame Teiega ühendust ning lepime kokku sobiva aja uueks boileri hoolduseks.

Kaua võtab aega santehnikul ummistuse lahti saamine torustikus?

Sõltuvalt ummistuse asukohast ja tekkest. Enamus ummistusi on kergemad ning tavaliselt saame neist jagu vähema, kui tunni ajaga.

Kas torukeemiaga on võimalik ummistust likvideerida?

Kui on märgata, et vesi voolab valamust aeglasemalt ära, on viimane aeg kutsuda torumees. Üldjuhul kipuvad inimesed kasutama sellistes olukordades torupuhastusained, mis on pigem mõeldud ummistuse ennetamiseks, aga neid tuleb kasutada ettevaatusega – tegemist on väga söövitavate kemikaalidega, mis ei tohi sattuda silma ega nahale ja isegi tühja pudelit ei tohi jätta lastele kättesaadavasse kohta. Ummistuse tõttu seisvasse vette valatud kodukeemia teeb torumehe töö raskemaks ning samuti võib see avaldada halba mõju ka torustikule ning kummitihenditele. Kui aga vesi aeglaselt või veel halvemal juhul ei taha üldse enam alla minna, siis ei pruugi vahendist enam kasu olla, sest lahus ei pääse sügavamale torusse ummistust lagundama.

Kui tihti tuleb vihmaveerenne puhastada?

Vihmaveerenne tuleks puhastada kaks korda aastas.

Kuidas santehnik puhastab ummistunud vihmaveetorud?

Kui vesi ei lähe enam vihmaveetorust alla, siis peseme toru survepesuriga. Kui see ei aita, siis kasutame torude puhastamiseks mõeldud „ussi“, millega ummistus eest lükata. Nurkliku vihmaveetoru puhul on teinekord mõistlikum see lahti ühendada ning seejärel käsitsi puhastada.

Kas vee tilkuma jätmine hoiab ära torude jäätumist?

Üheks abinõuks veetoru jäätumise vastu on tõesti veekraani vaikselt nirisema jätmine, sest kui vesi liigub, siis see torustikus ei külmu. Seda abinõud tuleks kasutada mõistlikkuse piires. Mõnikord sellest ei piisa, sest nirisemine vaid pikendab külmumise aega.

Kui kiiresti veetorud lõhki külmuvad?

Toru külmudes suureneb jäätunud vee maht ning see on ohtlik just metalltorude puhul, mis võivad lõhkeda üsna lühikese ajaga. Plastik annab vee paisumisele järele, kuid korduv jäätumine võib sedagi kahjustada. Alati on soovitav kutsuda appi vastava ala spetsialistid veetorusid sulatama esimesel võimalusel, et ennetada suuremat kahju.

Kuidas santehnik külmunud metallist veetorusid lahti sulatab?

Metalltorusid on võimalik sulatada madalpinge vooluallikaga. Kuna metall juhib hästi sooja, siis sulab ka torustikus olev külmunud vesi. Seda tööd peaks just ohutust silmas pidades tegema siiski vaid santehnik. Kindlasti ei tohiks asuda metalltoru sulatama lahtise tulega.

Kuidas santehnik külmunud plastmasstoru lahti sulatab?

Plastmasstoru on võimalik lahti sulatada aurugeneraatoriga või selleks tööks ettenähtud kütteallikaga.

Kuidas santehik külmunud kanalisatsiooni lahti sulatab?

Külmunud kanalisatsiooni sulatame lahti aurugeneraatori või spetsiaalse kuumavee survepesuriga.

Mida pidada silmas külmunud metalltorude sulatamisel?

Metalltorude sulatamisel kasutatav sulatustrafo (madalpinge vooluallikas) vajab elektrit ning kahest otsast ligipääsu torule. Voolu puudumisel saame ka elektrigeneraatori kohale tuua.

Kas santehnik sulatab ka külmunud sadeveesüsteeme?

Eriti just kevade poole on meil palju väljakutseid seoses jäätunud vihmaveesüsteemidega, ka maa-alustega. Erinevaid tehnoloogiaid kombineerides saame sellistel juhtudel ka kiiresti probleemidele lahenduse.

Kes tasub veearvesti paigaldamisega seonduvad kulud?

Hoonetesse paigaldatud peaveearvestid kuuluvad vee-ettevõtjale (Tallinna Vesi või muu kohalik vee-ettevõte). See on arvesti, mis mõõdab kogu maja veetarbimist ja asub tavaliselt veemõõdusõlmes. Kõik peaveearvesti paigaldamise ja hooldusega kaasnevad kulud kannab vee-ettevõte, kuid vahearvestite (nt korterite ja kastmisvee arvestite) taatlemine või paigaldamine on korteriühistu või omaniku kohustus.

Kas Santehnik.ee vahetab korterisiseseid veearvesteid?

Jah. Vahetame eramajade, korterelamute ning äri- ja tootmishoonetesiseseid veearvesteid.  Hoonesisese veearvesti paigaldamise ja korrasoleku eest hoolitseb korteriomanik või hoone haldaja.

Kui sageli on vaja taadelda veearvesteid?

Kehtiva mõõteseaduse kohaselt tuleb veearvesteid taadelda iga 2 aasta tagant. Korteriveearvesteid tuleb taadelda iga 5 aasta tagant. Kui hoonesisene veemõõtja on taatlemata või taatlemisajast üle läinud, siis tuleb tellida santehnik, kes veemõõtja maha kruvib, taadelda viib koostööpartneri juurde, tagasi toob, kohale sätib ning plommib.

Kas Santehnik.ee taatleb hoonetesiseseid veearvesteid?

Jah. Meie santehnik kruvib taatlemist vajava hoonesisese veemõõtja maha ning viib taatlemisse koostööpartneri juurde ja toob pärast taatlemist tagasi ning paigaldab arvesti oma vanale kohale koos plommimisega. Santehnik.ee väljastab veemõõtja taatlemise või vahetuse kohta akti.

Mis probleeme võib kaasa tuua taatlemata veemõõtja?

Taadeldud veemõõtja annab kindluse, et ühel heal päeval ei koge korteri- või majavaldaja halba üllatust. Näiteks suures kortermajas, kus kõigil korteritel peale ühe on veearvestid taadeldud, võib ootamatult selguda, et summaarne veekulu on suurem kui üksikute veemõõtjate näitude summa. Sel juhul on ühistul õigus nõuda vahe kinnimaksmist leibkonnalt, kelle veemõõtja on taatlemata. Taatlemata hoonesisese veemõõtja omanikul puudub juriidiline alus vastuvaidlemiseks

Kuidas arvestate tööaega kliendi juures?

Väljakutse miinimumtasu on ühe tunni hind. See tähendab, et remondi- ja hooldustööde puhul arvestatakse tööaega esimese tunni kohta ühe tunni täpsusega, peale esimest tundi käib tööaja arvestus poole tunni täpsusega.

Mul on makseraskused arvete tasumisel. Kuidas peaksin toimima?

Kui Teil on probleeme Santehnik.ee teenuste tasumisega, palume Teil meiega ühendust võtta e-posti teel: info@santehnik.ee või helistades meie kliendiinfo telefonil 55510072. Koos leiame sobivaima lahenduse.

Kuidas saab Santehnik.ee teenuste eest tasuda?

Arve alusel ülekandega tasumisel palume kasutada Swedbanki arvelduskontot nr EE242200221062596823 ja kindlasti märkida ülekande selgitusse arvenumber.

Mis on avarii-ja hooldusleping?

Soovi korral sõlmime Teiega avarii-ja hoolduslepingu, mille eesmärgiks on tagada Teie rahulolu läbi püsiva ning asjatundliku teenindamise. Avarii-ja hooldusleping tagab Teie seadmete regulaarse kontrolli ja kindluse, et hooldatava süsteemi rikke korral sõidab meie hooldusmeeskond kohale esimesel võimalusel. Küsi pakkumist info@santehnik.ee .

Kuidas korteriühistu saaks sõlmida avarii-ja hoolduslepingu?

Pakume korteriühistutele nii kuutasuga hoolduslepinguid kui lepinguta/kuutasuta koostööd. Avarii-ja hoolduslepingu olemasolul saame pakkuda Teile kiiret ja korralikku teenindust ning avariide ja muude tööde puhul eelisjärjekorda lisamist.

Võtke meiega ühendust pakkumise küsimiseks, leiame variandi, mis Teie korteriühistule kõige enam sobib. Küsi pakkumist info@santehnik.ee .

Mis on avarii-ja hoolduslepingu eelised võrreldes ühekordsete väljakutsetega?

Avarii-ja hooldusleping tagab regulaarse tehnosüsteemide kontrolli, et ennetada võimalikke suuremaid avariisid. Regulaarne hooldus tagab seadmetele pikema eluea.

Kas Santehnik.ee tegutseb ka väljaspool Tallinna ja Harjumaad?

Oleme kokkuleppel valmis teostama ka töid väljaspool Tallinna ja Harjumaad. Väljaspoole Tallinna sõitmisel tuleb arvestada hinnakirjas oleva kohalesõidutasuga, mis on 0.50 €/km.

Kas teie juures saab praktikat läbida?

Praktika ei ole tasustatud, kuid laieneme pidevalt ja uute töötajate värbamisel eelistame neid, kes on meie juures edukalt praktika sooritanud.

Praktikakoha taotlemiseks saada oma lühitutvustus ja sooviavaldus, kus on toodud ka Sulle sobiv praktika teostamise aeg, e-postile personal@santehnik.ee.

Arvestades ettevõtte võimalusi ja praktikandi eelistusi ning profiili, valitakse välja sobivad kandidaadid, kellega võetakse ühendust.

Kuidas saab tööle kandideerida?

Saatke oma CV personal@santehnik.ee. Korrektne CV tagab kiire vastuse.

Mida peaksin silmas pidama, kui soovin kandideerida tööle?

Veendu, et oled valmis töötama meie ettevõttes, samuti ole valmis töötama kiiretempolises, füüsilist pingutust nõudvas, kuid samas lõbusas töökeskkonnas.

Kuidas ma saan teavet oma kandideerimise staatuse kohta?

Meie värbamistiim võtab Sinuga ise ühendust ning annab edasi kogu vajaliku info vastavalt värbamisprotsessi tegevustele.

Oleme siia kogunud kõige levinumad küsimused meie teenuste kohta.

Juhul, kui Sinu küsimusele alljärgnevas vastus puudub, võta ühendust meie klienditeenindusega infotelefoni +372 555 100 72 või kasuta all olevat kontaktivormi, oleme alati valmis Sind aitama.

Saada küsimusclear